Baltymai, baltymai, baltymai

Baltymai, baltymai, baltymai

Nuo antikinės Graikijos laikų tikėta, kad sportininkams reikalingas didesnis kiekis baltymų.

Šiais laikais šis mąstymas išlieka panašus, tačiau nuolat yra ginčijamasi dėl tikslaus baltymų poreikio sportininkams ir žmonėms su didesniu fiziniu aktyvumu Šiuolaikinė maisto pramonė taip pat siūlo labai daug produktų su padidintu baltymų kiekiu, prisitaikydama prie paklausos.

Dauguma sportuojančių žmonių įsivaizduoja, kad didesnis kiekis baltymų – tai raktas į jų siekiamą tikslą. Tačiau tai yra šiek tiek klaidinga, ir per didelis jų kiekis tikėtina atneš tik didesnę žalą ilgalaikėje perspektyvoje.

▫ Mėgėjiškai sportuojančių žmonių baltymų poreikis kai kuriais duomenimis nesiskiria nuo nesportuojančių, todėl jo didinti NĖRA poreikio! 🚫 Bet priklausomai nuo fizinio krūvio pakaktų: 0,8-1,5 gramų baltymų vienam kūno kilogramui per dieną.

▫ Profesionaliai sportuojantiems, kad pasiekti didžiausią efektą užtenka apie: 1,6 gramų baltymų ant vieno kūno kilogramo per dieną.

▫ DIDŽIAUSIAS REKOMENDUOJAMAS efektyvus baltymų kiekis LABAI AKTYVIAI SPORTUOJANTIEMS ŽMONĖMS: 2,2 gramų baltymų vienam kūno kilogramui per dieną, ir šis kiekis turėtų būti išdalintas keturiems valgymams.

IŠVADA: Tikrai nėra poreikio vartoti kuo didesnio kiekio baltymų šaltinių, galvojant, kad tai pagerins Jūsų rezultatą, atvirkščiai – tai tik gali pabloginti Jūsų sveikatą.