Riebalinės masės mažinimo ir kūno ryškinimo programa

(planas susideda iš 2 dalių bendri patarimai „nuo a iki z“ ir individualus sporto planas. Apimtis ~30 lapų).

 

Koks mano sporto plano išskirtinumas?

  • Pasiūlomas optimalus fizinis krūvis ir pratimai pagal Jūsų tikslus, aktyvumą bei gyvenimo tempą
  • Analizuojamos turimos/galimos traumos ir duodami rekomendaciniai bei detalūs patarimai
  • Specialių testų pagalba įvertinamos Jūsų silpnosios kūno vietos (susitikimo metu/video pagalba) ir suteikiami išvadų rezultatai, apžvalga bei patarimai (*)
  • Bendravimas el. paštu (ar kitomis Jums patogiomis priemonėmis) sporto plano klausimais
  • Maisto papildų pasirinkimas (jeigu tai reikalinga ir būtina, NEREKLAMUOJANT maisto papildų gamintojų, nebent rekomendacine forma)
  • Reguliarus sporto plano atnaujinimas pagal poreikį ir naujus tikslus (**)
  • Didelis ir išsamus darbas
  • Rašant darbus remiamasi naujausiomis mokslinių tyrimų išvadomis
  • Kaip atskirti kuris treniruoklis Jums yra naudingas? Taip pat „žalingų“ pratimų ir treniruoklių apžvalga
  • Sporto planas orientuotas ne tik į kūno išvaizdą ir „grožį“, tačiau ir į sveikatingumą (gerą laikyseną, kūno raumenų disbalanso sprendimo būdus, ištvermės lavinimą), mobilumą, funkcionalumą bei tempimo pratimų variacijas

 

Programos priešistorė:

Savo sporto karjerą pradėjau nuo 2009 metų ir jau 9 metai, kaip aktyviai esu joje. Per visą šį laiką, dirbdamas su daugeliu savo klienčių, pasidariau išvadą, kad 9 iš 10 moterų pradėjusios sportuotinori sulieknėti, pagerinti savo kūno tonusą, sustiprinti viršutinę kūno dalį, išryškinti pilvuką, pagrąžinti sėdmenis bei sumažinti klubų ir kojų apimtis. Taip pat išskyriau pagrindines priežastis dėl ko Joms sunku siekti šių tikslų – kasdien būna daromi tie patys pratimai, atliekamas per dažnas pilvo preso treniravimas ir valandomis daromi kardio pratimai, pamirštant apie poilsį. Dažnai moterys galvoja, kad įgaus gražias formas darydamos vien tik kardio pratimus ir vengia treniruočių su svoriais – tai yra klaida. Norint sustiprinti savo kūną bei pagrąžinti formas – svarbiausia yra atrasti „optimalų vidurkį“ tarp jėgos ir kardio treniruočių. Jėgos treniruotės padeda moterims turėti seksualesnius sėdmenis, kojas, rankas, liekną liemenį bei plokščią pilvuką. O tinkamu laiku atliekami kardio pratimai ir tiksliai pasirinktas bei apskaičiuotas reikiamas širdies pulsas atlikimo metu – gali duoti maksimalų rezultatą.

 

Ką Jūs gausite įsigiję šią programą?

Programoje duodamos svarbios rekomendacijos, bei patarimai kurių reikėtų laikytis sportuojant sporto salėje ir norint progresuoti. Pasakojama daug niuansų ir smulkmenų pradedant apšilimo ir kūno pratampymo metodikomis, jėgos treniruočių ir kardio pratimų eiliškumu bei trukme, baigiant tinkamomis pratimų technikomis, poilsio laiku ir kitais svarbiais niuansais. Taip pat suteikiamos rekomendacijos apie tinkamus pratimus kurie turėtų vyrauti Jūsų treniruotėje, bei netinkamus pratimus ir treniruoklius kurių reikėtų griežtai vengti.

Efektyvūs ir lengvai suprantami pratimai būtų pritaikyti pagal Jūsų tikslus, norus, kūno tipą ir dienos aktyvumą. Pagal tai, kiek kartų į savaitę turite galimybę sportuoti, pritaikomas optimalus ir efektyviausias sporto planas, su specialiai sukomplektuotais pratimais, pakartojimais ir serijų skaičiais, kad pasiektumėte dar GERESNIUS REZULTATUS bei suprastumėte kokio principo reikėtų laikytis sportuojant salėje, kad būtumėte SVEIKESNĖS, GRAŽESNĖS ir STIPRESNĖS!

*BAZINIS testavimas įeina į programos kainą ir yra rekomenduotinas, tačiau nėra privalomas – išsirenkama savanoriškai. DETALIAM testavimui gali būti taikomas papildomas mokestis. (Atliekamas pagal pasirinkimą).

**Sporto plano atnaujinimui gali būti taikomas papildomas mokestis.

PATARIMAS: NEREKOMENDUOJU ŠIOS PROGRAMOS NAUJOKAMS. GRIEŽTAI SIŪLAU PRADĖTI NUO „PROGRAMOS PRADEDANTIESIEMS“.

K A I N A: 49.99 €

PASTABA: PERKANT SPORTO PROGRAMĄ, MITYBOS PROGRAMAI YRA TAIKOMA PAPILDOMA 15€ NUOLAIDA!

KAIP APMOKĖTI UŽ SPORTO PROGRAMOS SUDARYMĄ?

 Mokėkite bankiniu pavedimu!

  • Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, įprastu būdu perveskite pinigus į mūsų sąskaitą.
  • Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje reikia nurodyti už ką mokate.
  • Treniruočių programa bus sudaryta per 4-6 dienas nuo užpildytos klausimų anketos ir nuotraukų gavimo datos.

Sąskaitos rekvizitai:

Gavėjas: Edvinas Šapovalovas 

A/S: LT30 7300 0101 4648 9692 

Bankas: Swedbank 

SWIFT/BIC kodas: HABALT22 

Banko kodas: 73000 

Mokėjimo paskirtis: Už treniruočių programos sudarymą

 

Pastebėjimas: Prieš užsisakant sporto planą, klientas privalo atsakyti į specializuotų klausimų anketą.

Patarimas: Norint užtikrinti Jūsų progresą, rekomenduojama atsiųsti savo nuotraukas bei išsaugokite jas sau, kad abi pusės galėtų matyti rezultatus ir pokyčius.

Įspėjimas: Jeigu turite kaulų, sąnarių, raumenų ligų (stuburo išvaržos, padidėjusi juosmens lordozė, krūtininė kifozė ir kt.) sergate (cukriniu debetu, epilepsija ar kitomis ligomis), Jūsų kraujospūdis yra ženkliai padidėjęs/pamažėjęs ar turite alergijų – prieš užsisakydami programas, privalote pasitarti su savo šeimos gydytoju ir PRANEŠTI atsakymą, kitu atveju sporto ir mitybos programos ruošimas privalės būti atšauktas!

Bendra informacija

Vardas
El. paštas
Tel. numeris
Metai
Ūgis
Svoris
Pageidautinas, norimas svoris

Atsakykite į klausimus (taip/ne). Atsakius teigiamai – pakomentuokite.

1. Ar Jūsų gydytojas kada nors nustatė kokias nors problemas, susijusias su Jūsų širdimi ir rekomendavo tik mediciniškai patvirtintą fizinį aktyvumą?
TaipNe

2. Ar po fizinių pratimų Jums kada nors skaudėjo krūtinę (širdies srityje)?
TaipNe

3. Ar pastaraisiais mėnesiais poilsio metu Jums skaudėjo krūtinę (širdies srityje)?
TaipNe

4. Ar paskutiniu metu dėl galvos svaigimo teko prarasti sąmonę ar pusiausvyrą?
TaipNe

5. Ar Jūsų kraujospūdis yra padidėjęs?
TaipNe

6. Ar Jus kamuoja kokios nors kaulų, raumenų ar sąnarių ligos, kurios gali paaštrėti atliekant fizinius pratimus ir juos riboti?
TaipNe

7. Ar sirgote (sergate) kuria nors iš šių ligų?
NeCukrinis debetasEpilepsija

8. Ar Jums buvo daryta operacijų? (jei taip, kokių?)
TaipNe

9. Ar pastaruoju metu vartojate kokius nors medikamentus?
TaipNe

10. Ar Jūsų moters (mėnesinių) ciklas yra reguliarius?
TaipNe

11. Ar turite žalingų įpročių? Kokių?
TaipNe

12. Koks Jūsų fizinis aktyvumas gyvenime? (aktyvus, vidutinis, pasyvus).
AktyvusVidutinisPasyvus

13. Kiek laiko sportuojate sporto salėje?

14. Ar ankščiau sportavote kokias nors sporto šakas? (jei taip, koks yra Jūsų sporto stažas ir kokią šaką/šakas sportavote)?
TaipNe

15. Kuriomis dienomis bei kelintą valandą mąstote sportuoti(-uojate)? (apytiksliai).

16. Ar naudojate kokius nors maisto papildus, multivitaminus? Jei taip, kokius?
TaipNe

17. Ką dar galėtumėte pasakyti apie save, kad galėčiau Jums sukurti kuo tinkamesnę sporto programą? (galite aprašyti apie savo dienotvarkę ir darbotvarkę, taip pat dalykus kurie Jūsų manymu, man turi būti svarbūs, darant Jums programą).