Raumeninės masės didinimo programa

(planas susideda iš 2 dalių: bendri patarimai „nuo a iki z“ ir individualus sporto planas. Apimtis: ~30 lapų).

 

Koks mano sporto plano išskirtinumas?

  • Pasiūlomas optimalus fizinis krūvis ir pratimai pagal Jūsų tikslus, aktyvumą bei gyvenimo tempą
  • Analizuojamos turimos/galimos traumos ir duodami rekomendaciniai bei detalūs patarimai
  • Specialių testų pagalba įvertinamos Jūsų silpnosios kūno vietos (susitikimo metu/video pagalba) ir suteikiama detali apžvalga bei patarimai (*)
  • Bendravimas el. paštu (ar kitomis Jums patogiomis priemonėmis) sporto plano klausimais
  • Maisto papildų pasirinkimas (jeigu tai reikalinga ir būtina, NEREKLAMUOJANT maisto papildų gamintojų, nebent rekomendacine forma)
  • Reguliarus sporto plano atnaujinimas pagal poreikį ir naujus tikslus (**)
  • Didelis ir išsamus darbas
  • Rašant darbus remiamasi naujausiomis mokslinių tyrimų išvadomis
  • Kaip atskirti kuris treniruoklis Jums yra naudingas? Taip pat „žalingų“ pratimų ir treniruoklių apžvalga
  • Sporto planas orientuotas ne tik į kūno išvaizdą ir „grožį“, tačiau ir į sveikatingumą (gerą laikyseną, kūno raumenų disbalanso sprendimo būdus, ištvermės lavinimą), mobilumą, funkcionalumą bei tempimo pratimų variacijas

 

Programos priešistorė:

Daugumos profesionalų nuomone bei moksliškai yra įrodyta, jog auginti liesą raumeninę masę, yra sunkiau nei atsikratyti nepageidaujamo riebalinio audinio. Tą byloja ir mano patirtis. Sportuoti pradėjau būdamas vos 58 kilogramų, todėl žinau, kaip sunku didinti bendrą raumeninę kūno masę. Su jumis noriu pasidalinti geriausiais būdais ir „receptais“, kurie padėtų maksimaliai greitai pasiekti trokštamų rezultatų. Kad gauti šias žinias man prireikė 9 metų. Liesos raumeninės masės vystymui galioja labai svarbios taisyklės, be kurių šio tikslo siekimas gali būti labai sunkus ar netgi neįmanomas.

 

Ką Jūs gausite įsigiję šią programą?

Programoje pasakojama daug niuansų ir smulkmenų: pradedant moksliniais tyrimais padedančiais aktyviausiai auginti liesą raumeninę masę, apšilimo ir kūno pratampymo metodikomis, treniruočių eiliškumu, baigiant tinkamomis pratimų technikomis, poilsio laiku ir kitais svarbiais niuansais. Taip pat ši programa bus puikus pagalbininkas norintiems sustiprinti savo nugaros bei kitus svarbius raumenis. Ji padės stiprinti ir pagerinti savo raumenų balansą, širdies veiklą bei ištvermę, o pratimų parinkimas užtikrins mažesnę traumų tikimybę. Programa skirta vyrams, kurių tikslas padidinti savo raumeninę masę, pagerinti kūno tonusą, bei sustiprinti silpnąsias vietas. Taip pat būtų suteiktos rekomendacijos apie tinkamus pratimus kurie turėtų vyrauti Jūsų treniruotėje, bei netinkamus pratimus ir treniruoklius kurių reikėtų griežtai vengti norint auginti liesą raumeninę masę.

 

Efektyvūs pratimai ir technikos bus priderintos pagal Jūsų kūno tipą, tikslus ir dienos aktyvumą. Pagal tai, kiek kartų į savaitę turite galimybę sportuoti, pritaikomas optimalus ir efektyviausias sporto planas, su specialiai sukomplektuotais pratimais, pakartojimais ir serijų skaičiais, kad pasiektumėte geriausius rezultatus.

*BAZINIS testavimas įeina į programos kainą ir yra rekomenduotinas, tačiau nėra privalomas – išsirenkama savanoriškai. DETALIAM testavimui gali būti taikomas papildomas mokestis. (Atliekamas pagal pasirinkimą).

**Sporto plano atnaujinimui gali būti taikomas papildomas mokestis.

PATARIMAS: NEREKOMENDUOJU ŠIOS PROGRAMOS NAUJOKAMS. GRIEŽTAI SIŪLAU PRADĖTI NUO „PROGRAMOS PRADEDANTIESIEMS“.

K A I N A: 49.99 €

PASTABA: PERKANT SPORTO PROGRAMĄ, MITYBOS PROGRAMAI YRA TAIKOMA PAPILDOMA 15€ NUOLAIDA!

KAIP APMOKĖTI UŽ SPORTO PROGRAMOS SUDARYMĄ?

 Mokėkite bankiniu pavedimu!

  • Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, įprastu būdu perveskite pinigus į mūsų sąskaitą.
  • Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje reikia nurodyti už ką mokate.
  • Treniruočių programa bus sudaryta per 4-6 dienas nuo užpildytos klausimų anketos ir nuotraukų gavimo datos.

Sąskaitos rekvizitai:

Gavėjas: Edvinas Šapovalovas 

A/S: LT30 7300 0101 4648 9692 

Bankas: Swedbank 

SWIFT/BIC kodas: HABALT22 

Banko kodas: 73000 

Mokėjimo paskirtis: Už treniruočių programos sudarymą

Pastebėjimas: Prieš užsisakant sporto planą, klientas privalo atsakyti į specializuotų klausimų anketą.

Patarimas: Norint užtikrinti Jūsų progresą, rekomenduojama atsiųsti savo nuotraukas bei išsaugokite jas sau, kad abi pusės galėtų matyti rezultatus ir pokyčius.

Įspėjimas: Jeigu turite kaulų, sąnarių, raumenų ligų (stuburo išvaržos, padidėjusi juosmens lordozė, krūtininė kifozė ir kt.) sergate (cukriniu debetu, epilepsija ar kitomis ligomis), Jūsų kraujospūdis yra ženkliai padidėjęs/pamažėjęs ar turite alergijų – prieš užsisakydami programas, privalote pasitarti su savo šeimos gydytoju ir PRANEŠTI atsakymą, kitu atveju sporto ir mitybos programos ruošimas privalės būti atšauktas!

Bendra informacija

Vardas
El. paštas
Tel. numeris
Metai
Ūgis
Svoris
Pageidautinas, norimas svoris

Atsakykite į klausimus (taip/ne). Atsakius teigiamai – pakomentuokite.

1. Ar Jūsų gydytojas kada nors nustatė kokias nors problemas, susijusias su Jūsų širdimi ir rekomendavo tik mediciniškai patvirtintą fizinį aktyvumą?
TaipNe

2. Ar po fizinių pratimų Jums kada nors skaudėjo krūtinę (širdies srityje)?
TaipNe

3. Ar pastaraisiais mėnesiais poilsio metu Jums skaudėjo krūtinę (širdies srityje)?
TaipNe

4. Ar paskutiniu metu dėl galvos svaigimo teko prarasti sąmonę ar pusiausvyrą?
TaipNe

5. Ar Jūsų kraujospūdis yra padidėjęs?
TaipNe

6. Ar Jus kamuoja kokios nors kaulų, raumenų ar sąnarių ligos, kurios gali paaštrėti atliekant fizinius pratimus ir juos riboti?
TaipNe

7. Ar sirgote (sergate) kuria nors iš šių ligų?
NeCukrinis debetasEpilepsija

8. Ar Jums buvo daryta operacijų? (jei taip, kokių?)
TaipNe

9. Ar pastaruoju metu vartojate kokius nors medikamentus?
TaipNe

10. Ar turite žalingų įpročių? Kokių?
TaipNe

11. Koks Jūsų fizinis aktyvumas gyvenime? (aktyvus, vidutinis, pasyvus).
AktyvusVidutinisPasyvus

12. Kiek laiko sportuojate sporto salėje?

13. Ar ankščiau sportavote kokias nors sporto šakas? (jei taip, koks yra Jūsų sporto stažas ir kokią šaką/šakas sportavote)?
TaipNe

14. Kuriomis dienomis bei kelintą valandą mąstote sportuoti(-uojate)? (apytiksliai).

15. Ar naudojate kokius nors maisto papildus, multivitaminus? Jei taip, kokius?
TaipNe

16. Ką dar galėtumėte pasakyti apie save, kad galėčiau Jums sukurti kuo tinkamesnę sporto programą? (galite aprašyti apie savo dienotvarkę ir darbotvarkę, taip pat dalykus kurie Jūsų manymu, man turi būti svarbūs, darant Jums programą).