Programos

Koks mano tikslas?

 

Suteikti Jums kokybiškas paslaugas, kurios paremtos 9 metų asmenine patirtimi, žiniomis, studijomis universitete, nuolatiniu tobulėjimu seminaruose (kurių šiuo metu yra virš 30), bei patarimais iki menkiausių smulkmenų: kartu visi šie faktoriai – padės pasiekti JŪSŲ TROKŠTAMĄ REZULTATĄ!

 

Koks mano maisto planų išskirtinumas?

  • Įvairiapusiškas maisto racionas kiekvieną dieną
  • Apskaičiuojamas tikslus ir reikiamas kalorijų skaičius pagal Jūsų tikslus, gyvenimo būdą, darbo pobūdį, fizinį aktyvumą, antropometrinius duomenis ir sveikatos būklę
  • Įvertinama bazinė medžiagų apykaitos (BMA) kalorijų norma per dieną
  • Atsižvelgiama į mėgstamus/nemėgstamus produktus
  • Greitai paruošiami, sveiki ir skanūs receptai
  • Maisto papildų apžvalga ir pasirinkimai (jeigu tai reikalinga ir būtina, NEREKLAMUOJANT maisto papildų gamintojų, nebent rekomendacine forma)
  • Aktyvus bendravimas el. paštu (ar kitomis Jums patogiomis priemonėmis) mitybos plano klausimais
  • Reguliarus maisto plano atnaujinimas pagal poreikį ir naujus tikslus
  • Detalūs patarimai ir rekomendacijos
  • Didelis ir išsamus darbas
  • Rašant darbus remiamasi naujausiomis mokslinių tyrimų išvadomis
  • Platus naudingų receptų ir maisto pasirinkimas, kurį galite dėliotis pagal savo norus
  • Pasiūlymai „smalyžiams“, „cheat-meal`s“ variantai, savaitgalio bei atostogų pasirinkimai

 

Ruošiant maisto planą atsižvelgiama į mėgstamus/nemėgstamus produktus bei galimas alergijas (laktozės, glitimo netoleravimą ir kt.), siūlomas įvairiapusiškas maisto racionas ir skirtingi maisto patiekalai kiekvieną dieną. Vartosite apskaičiuotą ir reikiamą kalorijų kiekį, nustatytą pagal Jūsų tikslus, dienos aktyvumą, darbo pobūdį, treniruočių skaičių per savaitę, kūno tipą ir kitus svarbius niuansus. Taip pat bus pateikta daug sveikųjų, naudingų ir skanių receptų, kad maisto plano laikymasis būtų ne „kančia“, o malonumas, kuris padėtų Jums siekti TEIGIAMŲ sveikatos ir kūno pokyčių.

 

Koks mano sporto planų išskirtinumas?

  • Pasiūlomas optimalus fizinis krūvis ir pratimai pagal Jūsų tikslus, dienos aktyvumą bei gyvenimo tempą
  • Analizuojamos turimos/galimos traumos ir duodami rekomendaciniai bei detalūs patarimai
  • Specialių testų pagalba įvertinamos Jūsų silpnosios kūno vietos (susitikimo metu/video pagalba) ir suteikiama detali apžvalga bei patarimai
  • Bendravimas el. paštu (ar kitomis Jums patogiomis priemonėmis) sporto plano klausimais
  • Maisto papildų pasirinkimas (jeigu tai reikalinga ir būtina, NEREKLAMUOJANT maisto papildų gamintojų, nebent rekomendacine forma)
  • Reguliarus sporto plano atnaujinimas pagal poreikį ir naujus tikslus
  • Didelis ir išsamus darbas
  • Rašant darbus remiamasi naujausiomis mokslinių tyrimų išvadomis
  • Kaip atskirti kuris treniruoklis Jums yra naudingas? Taip pat „žalingų“ pratimų ir treniruoklių apžvalga
  • Sporto planai orientuoti ne tik į kūno išvaizdą ir „grožį“, tačiau ir į sveikatingumą (gerą laikyseną, kūno raumenų disbalanso sprendimo būdus, ištvermės lavinimą), mobilumą, funkcionalumą bei tempimo pratimų variacijas

 

Prieš darant sporto planą, yra analizuojamos turimos/galimos traumos, specialių testų pagalba įvertinamos silpnosios kūno vietos (susitikus sporto salėje Vilniuje, arba video pagalba), duodami rekomendaciniai patarimai ir sustatomas optimalus krūvis bei treniruočių planas pagal žmogaus fizinį pajėgumą, aktyvumą bei gyvenimo tempą.

Visada stengiuosi padaryti labai didelį ir išsamų darbą, kad žmogus PLAČIAI suprastu apie viską nuo „a iki z“ – kaip kas vyksta: tiek virtuvėje, tiek sporto salėje, norint siekti pageidaujamo rezultato. Darbas rašomas INDIVIDUALIAI žmogui pagal jo tikslus, norus, gyvenimo būdą ir taikomas prie žmogaus dienotvarkės bei darbotvarkės.

 

MANO PLANAS – tai kaip KOMPASAS „laivo kapitonui“. Jūs esate – kapitonas, o kompasas – tai mano žinios, kurios rodo kurią kryptimi privalote judėti, kad nenuklysti nuo kurso ir pasiekti TIKSLĄ!

Įspėjimas: Jeigu turite kaulų, sąnarių, raumenų ligų (stuburo išvaržos, padidėjusi juosmens lordozė, krūtininė kifozė ir kt.) sergate (cukriniu debetu, epilepsija ar kitomis ligomis), Jūsų kraujospūdis yra ženkliai padidėjęs/pamažėjęs ar turite alergijų – prieš užsisakydami programas, privalote pasitarti su savo šeimos gydytoju ir PRANEŠTI atsakymą, kitu atveju sporto ir mitybos programos ruošimas privalės būti atšauktas!

Pastaba: Treniruočių programos bus sudarytos per 4-6 dienas nuo užpildytos klausimų anketos ir nuotraukų gavimo datos.

Pastaba: Mitybos planas bus sudarytas per 5-7 darbo dienas nuo užpildytos klausimų anketos ir nuotraukų gavimo datos.